حجت الاسلام ناصر جوانبخت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات در مسجد قبای ارومیه در رشته های حفظ پنج، 10، 20 جزء و حفظ کل قرآن، قرائت، ترتیل، اذان و دعاخوانی در بخش خواهران و برادران برگزار شد.
وی اضافه کرد: شهروز رحیمی، جهانبخش محی و کامران سرخ روی در بخش برادران و رقیه میرزایی، پریدخت عراقی و فاطمه رضایی در بخش خواهران رشته ترتیل این مسابقات موفق به کسب مقام های نخست تا سوم شدند.
وی بیان کرد: مرتضی سلیمانی، بابک ولیزاده و علی آذربان در بخش برادران و سمیرا مهدیان، زهرا صباحی و مریم صباحی در بخش خواهران رشته قرائت به ترتیب رتبه های نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.
وی ادامه داد: در رشته حفظ 10 جزء نیز علی نوری، مهرداد قربانی و علی عیوضی در بخش برادران و زهرا رضایی، معصومه عبدیل و زینب آقابابا در بخش خواهران مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
حجت الاسلام جوانبخت گفت: سید محمد ایرانی و رباب زرین در رشته حفظ ۲۰ جزء حائز رتبه های برتر شدند.
وی ادامه داد: فاطمه نجفقلیان، سمیه پورمیرزا و راحله عباسعلی زاده در رشته حفظ پنج جزء رتبه نخست تا سوم مسابقات را به دست آوردند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی افزود: عبدالقادر میرزایی و رقیه علی اصغریان نیز در رشته حفظ کل رتبه اول را کسب کردند.
وی بیان کرد: در رشته دعاخوانی نیز عمار قلی پور، میثم رنجبر و محمد خدایی در بخش برادران و ام البنین خدایی در بخش خواهران حائز رتبه برتر این رقابت ها شدند.
وی اظهار داشت: چشم علی تقی پور، رضا جسور و پیام گلشن زاده نیز در رشته اذان این دوره از رقابت ها رتبه های نخست تا سوم را کسب کردند.
به گزارش ایرنا، مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم اواخر اردیبهشت ماه سال جاری در 15 رشته برگزار می شود.
در مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه برگزیدگان و قاریان و حافظان برتر نیز حضور دارند که حضور آنها باعث ترویج بیشتر فرهنگ قرآنی در جامعه و بین علاقه مندان به قرآن می شود.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.