به گزارش ایرنا این دیدار در حالی امروز یکشنبه /15 اردیبهشت/ از هفته سوم دور برگشت، در زمین چمن ورزشگاه جهان پهلوان تختی ارومیه برگزار شد که دیدار رفت 2 تیم نیز/آذر سال گذشته/ با شکست تیم همیاری آذربایجان غربی همراه بود.
دیدارهای لیگ برتر فوتبال بانوان کشور به دلیل اعزام تیم ملی به مسابقات مقدماتی المپیک با تعطیلی 50 روزه مواجه بود و امروز دوباره با برگزاری 6 دیدار در شهرهای مختلف کشور از سر گرفته شد.
تیم فوتبال همیاری بانوان آذربایجان غربی اسفند ماه گذشته در دیدار هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر کشور و در دیداری خارج از خانه با تساوی بدون گل میزبان خود خلیج فارس شیراز را متوقف کرده بود.
تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غربی با قبول این شکست و با چهار برد، 2 تساوی و هشت باخت، 26 گل‌ زده و 22 گل‌ خورده و کسب 14 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد.
هدایت تیم همیاری آذربایجان غربی را «مژگان مدایم زاده» مربی سابق تیم ملی بر عهده گرفته است.
تیم های خلیج فارس شیراز، راه یاب ملل مریوان، شهرداری سیرجان، ملوان بندر انزلی، پارس جنوبی بوشهر، شهرداری بم، سپیدار مازندران، ذوب آهن اصفهان، پالایش گاز ایلام، همیاری ارومیه، سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان 12 تیم حاضر در رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در فصل جاری است.
«سمیرا اسمعیلی و آیسان علیخانی» 2 بازیکن سابق و با تجریه تیم همیاری آذربایجان غربی پس از جدایی از تیم ملوان بندرانزلی با آغاز رقابت های نیم فصل دوباره به جمع بازیکنان همیاری پیوستند.
پس از حضور الهام عبدالرحمانی بازیکن فصل پیش تیم فوتبال بانوان همیاری ارومیه در تمرین های ملوان انزلی، مهناز شاهمرادی و سمیرا محمدی نیز با جدایی از همیاری ارومیه با عقد قراردادی یکساله به سپاهان اصفهان پیوستند و به این ترتیب همیاری آذربایجان غربی سه بازیکن کلیدی خود را در فصل جاری در اختیار ندارد.
3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.