اصغر افشین روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه بعدازظهر روز /پنجشنبه/ در استخری که به تازگی و در سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده است به وقوع پیوست.
وی بیان کرد: این استخر هنوز مجوز رسمی خود را از اداره ورزش و جوانان دریافت نکرده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر استخرهای هفت تیر، قصر موج و شهید باکری ارومیه به عنوان مکان های بخش دولتی زیر نظر اداره ورزش و جوانان هستند و سایر استخرهای بخش خصوصی نیز با دریافت مجوز رسمی تحت پوشش این اداره قرار دارند و در غیر این صورت فعالیت آنها غیرقانونی است.
سرپرست هیات شنا، شیرجه و واترپلو گفت: مدیران باشگاه های خصوصی باید قبل از انجام فعالیت های ورزشی نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.
افشین افزود: بدون شک استخرهای دارای مجوز به صورت مرتب و ادواری به دلیل حصول اطمینان از صحت و سلامت فعالیت آنها، از سوی بازرسان اداره ورزش و جوانان، بهداشت و اماکن نیروی انتظامی کنترل می شود.
وی افزود: هنوز اطلاع دقیقی از نحوه مسمومیت این 11 نفر مشخص نشده و احتمال مسمومیت بر اثر استنشاق گاز منواکسید کربن به دلیل وسایل گرمایشی گازسوز نیز وجود دارد که این امر در حال بررسی است.
افشین گفت: بنا به گزارش مرکز اورژانس استان همه مسمومان این حادثه برای انجام اقدامات تکمیلی به بیمارستان امام خمینی (ره) اعزام شده و تحت درمان قرار گرفتند و طبق بررسی های صورت گرفته، این افراد مشکل حادی نداشتند و حال همه آنان مساعد است.
به گزارش ایرنا، در پی این حادثه سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و مسمومان با اقدامات درمانی مناسب به مرکز درمانی منتقل شدند.
7156/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.