رسول خضری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استاندار آذربایجان غربی بزرگترین برکت دولت تدبیر و امید برای استان است زیرا با مبارزه عملی با فساد و کوتاه کردن دست مافیا موجب دلگرمی مردم استان شده است.
وی اضافه کرد: «شهریاری» ضمن مبارزه با فساد در تخصیص سهمیه های سوخت مرزنشینی، عواید آن را بر خلاف سال های گذشته به 75 هزار مرزنشین استان اختصاص داد که این اقدام ستودنی است.
وی با اشاره به جبران عقب افتادگی مناطق کمتر توسعه یافته استان توسط استاندار، بیان کرد: سفرهای متعدد «شهریاری» به شهرستان های مختلف شمال و جنوب آذربایجان غربی موجی از خوشحالی مردمی به همراه داشت که می تواند در ارتقای سرمایه اجتماعی بسیار موثر باشد.
نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش های استاندار برای مهار آب های مرزی گفت: با این تلاش و پیگیری ها، زمینه سرمایه گذاری چهار هزار و 200 میلیارد ریالی در بخش مکانیزه آبیاری کشاورزی این 2 شهرستان فراهم شد که در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.
خضری با تاکید بر برخورد قاطع دستگاه قضا با فساد در برخی از بخش های اقتصادی آذربایجان غربی طی سال های گذشته، افزود: این امر می تواند موجب دلگرمی شهروندان در مناطق مختلف استان باشد.
وی دیدارهای مستمر استاندار آذربایجان غربی با سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای استفاده از سرمایه های آنان در راستای توسعه استان را یادآوری کرد و ادامه داد: در مدت حضور «شهریاری» در استان شاهد جهش قابل توجه جذب سرمایه گذاری خارجی در شهرستان های مختلف بودیم و اکنون آذربایجان غربی یکی از سرآمدان جذب سرمایه گذاری خارجی در کشور است.
به گزارش ایرنا، در یک سال گذشته با مدیریت استاندار آذربایجان غربی، زمینه مبارزه با فساد در تخصیص سوخت مرزنشینان استان فراهم شد و میلیاردها تومان از عواید این امر به مرزنشینان اختصاص یافت.
9915/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.