حجت الاسلام ناصر خدایاری روز پنجشنبه در همایش بزرگداشت روز معلم و بررسی صهیونیسم و فلسطین از دیدگاه شهید مطهری که با حضور زهرا مصطفوی یادگار امام خمینی (ره) در تالار شمس ارومیه برگزار شد، افزود: انقلاب اسلامی همواره حامی مردم مظلوم فلسطین و دشمن تفکر صهیونیسم بوده است و از تمامی مردم مظلوم جهان حمایت می کند.
وی اظهار داشت: تشکیل جمعیت دفاع از ملت فلسطین توسط فرزند امام (ره) آغازی برای پایان دادن به اشغال فلسطین است.
وی با بیان اینکه راه حل آزادی فلسطین، اسلام متکی به ارزش ها، آرمان ها و آزادی است، ادامه داد: با اتکا به وعده الهی و ارزش ها و اسلام راستین آزادی فلسطین نزدیک است.
دبیر جمعیت دفاع از ملت فلسطین آذربایجان غربی نیز در این همایش گفت: امروز فلسطین محور مقاومت مسلمانان است و با وجود مشکلات نباید مساله اصلی جهان اسلام فراموش شود.
حمید منصورفر افزود: مساله فلسطین از ابتدای انقلاب اسلامی مساله راهبردی بوده و حمایت نظام مقدس جمهوری اسلام از مردم مسلمان و مظلوم تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه دارد.
وی اظهار داشت: برای دفاع از مظلومیت باید از فلسطین دفاع کرد زیرا این کشور به مدت 70 سال در محاصره دشمنان بوده است.
به گزارش ایرنا امام راحل در 16 اسفند سال 1358 و در پی بمباران جنوب لبنان توسط نیروهای اسرائیل، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامگذاری کردند و مسلمانان جهان همه ساله برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در این روز همبستگی خود را در حمایت از 'حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین' نشان می دهند.
این اقدام حضرت امام در حمایت از مردم مظلوم فلسطین آغازی برای مبارزه ابدی با صهیونیسم در منطقه بوده که همچنان ادامه دارد.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.