سردار حبیب شهسواری روز چهارشنبه در آیین معارفه فرمانده جدید سپاه سردشت اظهار داشت: آذربایجان غربی جزو پنج استان درگیر در جنگ تحمیلی بوده و مردان و جوانان آن همواره از مرزنشینان غیوری در کشور به شمار می روند که در برابر دشمن با تمام توان ایستادگی و مقاومت کرده اند.
وی با بیان اینکه مردم سردشت باید قدر داشته ها، ارزش ها و جایگاه خود را بدانند، گفت: مردم این شهرستان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره در دفاع از آرمان های انقلاب ایستادگی کرده و برگ زرینی را بر دفتر حماسه خود افزوده اند.
سردار شهسواری اضافه کرد: مردم این شهرستان هر چند از نظر جسم و روح زخم هایی داشته باشند ولی جز به دفاع از آرمان های انقلاب و مقام معظم رهبری و اسلام دوستی کلامی بازگو نکرده اند که این افتخاری بزرگ است.
وی گفت: دشمنان این ملت و اسلام به دنبال تفرقه افکنی در میان مردم و نظام هستند و برای ضربه زدن همواره به توطئه های مختلفی متوسل می شوند که در چنین شرایطی حفظ وحدت و همدلی ما می تواند این دسیسه ها را نقش برآب کند.
وی افزود: تروریست خواندن اصحاب اسلام از سوی سردسته اراذل و اوباش جهان، آمریکای اسلام ستیز، مدال افتخار دیگری بر سینه علاقه مندان به رهبری و ولایت بود تا بفهمیم که مسیر درست را انتخاب کرده ایم.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: سپاه و بسیج که در اوایل انقلاب نهال نوپایی بودند، امروز به درختان تنومندی تبدبل شده اند که اقتدار آنها بر سر مسلمانان سایه افکنده است و کسانی را که درصدد خاموشی این چراغ الهی باشند، از میان بر می دارد.
امام جمعه سردشت نیز در این مراسم گفت: مردم غیور و همیشه در صحنه این شهرستان به لحاظ مشکلات دوران جنگ و حملات شیمیایی، برای عمران و توسعه به نگاه ویژه ای از سوی مسوولان نیاز دارد.
ماموستا محمد واوی اظهار داشت: اعتقاد و ایمان این مردم این شهرستان به اندازه ای استوار است که در طول هشت سال جنگ تحمیلی، توپ باران ها و فشارهای دشمنان برای لحظه ای هم نماز جمعه در این شهرستان را تعطیل نکرد که این موضوع نشان از باورهای این مردم به اعتقادات دینی دارد.
وی از سپاه به عنوان نیرویی کارآمد و خستگی ناپذیر نام برد و گفت: حفاظت از دستاوردهای انقلاب لازمه رشادت های پاسداران جان بر کف است که در عرصه های خنثی سازی دسیسه ها علیه انقلاب، سازندگی، تکنولوژی و دیگر زمینه ها به ارتقای جایگاه و تجهیزات مورد نیاز اقدام کرده و با سرعت عمل، توانایی در ساماندهی و هدایت مردمی توان خود را نشان دادند.
اقصی نخشی پور فرماندار سردشت نیز در این مراسم تروریست خواندن سپاه از سوی آمریکا را نوعی حماقت عنوان کرد و گفت: این موضوع در ارتقای وحدت عمومی نقش چشمگیری در سطح جامعه ایران اسلامی داشته است.
در این مراسم از خدمات چهارساله سردار 'موسی مرادی' فرمانده سابق سپاه سردشت قدردانی شده و سرهنگ 'غلامحسین محمدی اصل' به سمت فرمانده جدید سپاه سردشت منصوب شد.
شهرستان مرزی سردشت با 120 هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با کشور عراق واقع شده است و در طول دوران دفاع مقدس یکی از مناطق عملیاتی بود.
7562/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.