به گزارش ایرنا، لقمان خسروپور روز چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای کارگری و تجلیل از کارگران نمونه واحدهای تولیدی بوکان اظهار داشت: کارگران در شرایط حساس کنونی باید با تلاش مضاعف خود در عرصه تولید، مجاهدت نشان داده و اجازه ندهند که تولید و رونق اقتصادی کشور از حرکت باز بماند.
وی از کارگران به عنوان سربازان جنگ اقتصادی علیه استکبار جهانی یاد کرد و ادامه داد: دشمن در جنگ اقتصادی که امروز علیه نظام به راه انداخته تلاش می کند تا با ایجاد شک و تردید در دل مردم انگیزه حرکت و انقلابی بودن را از مردم سلب کند و در این راه از همه ابزارهای فرهنگی از جمله رسانه ها نیز استفاده می کند.
وی با اشاره به نام گذاری امسال به نام «رونق تولید» توسط رهبر معظم انقلاب اضافه کرد: در سال جاری وظیفه تولید کنندگان و کارگران دوچندان شده و باید تمام توان خود را در عرصه تولید به کار گیرند.
فرمانده سپاه بوکان نیز در این مراسم با تبریک روز کارگر و اعیاد شعبانیه گفت: شهدای انقلاب اسلامی و شهدای حرم با نثار خون خود درخت انقلاب را آبیاری کرده و امنیت پایدار را برای کشور به ارمغان آورده اند.
سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی افزود: شهدا کسانی بودند که با خون خود زمینه و بستر امنیت و آرامش را برای ایران اسلامی فراهم کردند و اگر امروز ما در امنیت زندگی می‌کنیم، به برکت ایثارگری‌هایی است که شهدا و رزمندگان اسلام انجام دادند.
به گزارش ایرنا، در این مراسم از خانواده «عباس حسنی» نخستین شهید کارگر بوکان و 35 کارگر نمونه بخش های تولیدی این شهرستان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.
7510/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.