عبدالله چمن گلی شامگاه دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری لیگ ملت های والیبال در ارومیه افزود: تمامی تجهیزات و عملیات لازم از قبیل تهیه و خرید کفپوش مخصوص، 2 هزار عدد لامپ روشنایی، 2 هزار عدد صندلی در سه رنگ، زیباسازی و رنگ آمیزی سالن، اتصال اینترنت پرسرعت و اجرای آسفالت و زیباسازی محوطه سالن در حال اجراست و بر اساس پیش بینی طی 2 هفته آینده امورات مربوط به آماده سازی سالن به پایان می رسد.
وی بیان کرد: تعمیر دوربین های مدار بسته و حصول اطمینان از کارکرد دقیق آنها در دستور کار است؛ همچنین راه اندازی حمام سونای سالن غدیر ارومیه که از بدو تاسیس نیمه کاره رها شده بود با تامین اعتباری جداگانه ای برای استفاده در زمان برگزاری رقابت های لیگ ملت های والیبال در آستانه بهره برداری است.
وی ادامه داد: امورات مربوط به شورای برون مرزی و تسهیل در اخذ ویزا برای مهمانان خارجی نیز با جدیت هر چه تمام در حال انجام است.
وی با اشاره به حضور پیشکسوتان والیبال و صدور آی دی کارت برای آنان گفت: پیشکسوتان به عنوان قهرمانان دیروز و گنجینه های امروز این شهر والیبال خیز، حق زیادی در شناساندن ارومیه به عنوان قطب والیبال ایران و آسیا بر گردن همه ما دارند و باید مورد احترام قرار گیرند.
چمن گلی گفت: باید کاری کنیم تا مردم از تماشای این مسابقات جهانی والیبال لذت کافی را ببرند زیرا بنا به آمار کسب شده این رقابت ها با 12 میلیون دلار پاداش نقدی، بیش از یک میلیارد بیننده خاص و عام تلویزیونی دارد.
وی با اشاره به اینکه حضور محدود بانوان با تمهیدات ایجاد شده در سالن امکان پذیر خواهد بود، گفت: همچنین برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و ارج نهادن به خواسته مردم در سه نقطه از شهر ارومیه شامل پارک تخم مرغی، پارک اللر باغی و خیابان حجت الاسلام حسنی ویدیو پروژکتورهایی برای پخش مستقیم و تماشای آن در فضای آزاد و اماکن عمومی طراحی شده است.
وی ادامه داد: همچنین با ایجاد هماهنگی با فرمانداران و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های مختلف نصب ویدیو پروژکتور در دستور کار قرار گرفته است.
چمن گلی اضافه کرد: با توجه به میزبانی چندین دوره مسابقات آسیایی والیبال در شهر ارومیه تجربه ارزشمندی در این راستا کسب شده است و بدون شک این بار نیز با وجود هم افزایی در مجموعه مدیریتی استان شاهد میزبانی با کیفیت در رقابت های لیگ ملت ها خواهیم بود.
وی بیان کرد: تفاهم نامه میزبانی هفته سوم رقابت های لیگ ملت های 2019 والیبال دی سال گذشته بین «افشین داوری» سرپرست فدراسیون و «محمدمهدی شهریاری» استاندار آذربایجان غربی امضا شد و طی چهار ماه اخیر اقدامات لازم برای برگزاری این رویداد مهم جهانی آغاز شد.
به گزارش ایرنا هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال از 24 تا 26 خرداد ماه امسال به میزبانی ارومیه با حضور تیم‌های ایران، کانادا، لهستان و روسیه در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار خواهد شد.
در هفته چهارم این رقابت ها نیز اردبیل از 31 خرداد تا دوم تیر ماه امسال از تیم های ملی والیبال ایران، فرانسه، پرتغال و استرالیا پذیرایی خواهد کرد.
امسال والیبال ارومیه سهم مهمی در ترکیب تیم ملی بزرگسالان دارد به طوری که هفت بازیکن ارومیه ای به نام های «سعید معروف، امیر فلاحت خواه، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی، میثم صالحی، امیرحسین توخته و محمدرضا حضرت پور» در پست های مختلف در لیست 28 نفری «ایگور گولاگویچ» قرار گرفتند.
سال گذشته نیز سعید معروف، میلاد عبادی پور، امیرحسین توخته، محمدرضا حضرت پور و مرتضی شریفی پنج بازیکن ارومیه ای حاضر در لیگ ملت های 2018 والیبال بودند.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.