فرماندار میاندوآب روز دوشنبه در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: همه ما وظیفه داریم از محیط زیست و طبیعت حفاظت کرده و آن را پاکیزه نگهداریم.
مهدی قهرمانی با بیان اینکه طبیعت سالیان سال توسط انسان ها به وضعیت نامطلوبی دچار شده است، افزود: اگر از همین امروز کار پاکسازی محیط زیست و طبیعت را از زباله شروع کنیم، چند سال زمان نیاز است که به طور کامل زباله های موجود جمع آوری شود.
وی بیان کرد: در هر جایی که انسان زندگی می کند، وظیفه دارد در تمیز نگهداشتن آن محل کوشا باشد و با پاکیزه نگه داشتن محیط زیست از تخریب طبیعت جلوگیری کند.
قهرمانی گفت: امروز با حضور 500 نفر شامل مسوولان و کارکنان دستگاه های اجرایی، کارکنان و پاکبانان شهرداری در بیش از یک ساعت فعالیت، نتوانستیم حتی یک کیلومتر را از زباله پاکسازی کنیم و این نشان می دهد که طبیعت به چه وضعی دچار شده است‌.
فرماندار میاندوآب افزود: مردم و شهروندان در حفظ و پاکیزه نگهداشتن طبیعت باید جدیت به خرج دهند چرا که زیبایی طبیعت یک شهر نمایانگر فرهنگ هر شهری است که در ورود یک گردشگر و مسافر به شهر، فرهنگ آن شهر را در ذهن وی به تصویر می کشد.
قهرمانی ادامه داد: روند پاکسازی ورودی های میاندوآب از زباله ادامه پیدا می کند و براساس برنامه ریزی های انجام گرفته در پنج ورودی شهر کار پاکسازی زباله ها با حضور مسوولان نهاد ها اجرا شود که این امر ضمن کمک به طبیعت و ایجاد زیبایی، باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.
به گزارش ایرنا، در این مراسم بیش از 300 نفر مشارکت داشتند.
میاندوآب با پنج ورودی در شاهرگ ارتباطی پنج استان و سه کشور همسایه قرار دارد.
این شهرستان با 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
9871/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.