به گزارش ایرنا، علی مکرمی روز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش تکاب افزود: این طرح های آموزشی شامل 2 باب مدرسه 2 کلاسه در روستاهای «چراغتپه علیا» و «قوشه بلاغ» از توابع بخش تخت سلیمان است که هم اینک با صرف یک میلیارد ریال هزینه از 30 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.
وی با بیان اینکه سهم یک میلیارد ریالی خیران مدرسه ساز برای احداث این تعداد کلاس درس تامین و هزینه شده است، اظهار داشت: سهم دولت برای تکمیل این طرح ها هفت میلیارد ریال است که امسال با تخصیص اعتبار مورد نیاز، این واحدهای آموزشی تکمیل شده و به بهره برداری خواهد رسید.
فرماندار تکاب ادامه داد: همچنین برای تجهیز اردوگاه دانش آموزی شهدای شیرمرد این شهرستان، 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار نیاز است که از محل اعتبارات توازن استانی در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان این اعتبار تخصیص خواهد یافت.
مکرمی با اشاره به فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم نیز گفت: برنامه های این هفته باید پربارتر و غنی تر از سال های گذشته با حفظ عزت و احترام و شان جایگاه معلمان برگزار شود.
وی از مدیریت آموزش و پرورش تکاب خواست برای افزایش امکانات رفاهی و تفریحی معلمان و فرهنگیان بازنشسته برنامه ریزی جدی داشته باشد.
به گزارش ایرنا، تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و بیش از 12 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در 200 واحد آموزشی شهری و روستایی این شهرستان مشغول به تحصیل هستند.
7514/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.