«علیرضا زرگوش» روز یکشنبه در جمع روسا و کارشناسان پست آذربایجان غربی افزود: این برنامه استراتژیک با عرضه خدمات نوین و اجرای سرویس های جدید طی هفته های آینده ابلاغ می شود و به مرحله اجرا در می آید.
وی با تاکید بر اینکه شرکت ملی پست مکلف به انجام خدمات در همه نقاط کشور است، اضافه کرد: این شرکت از جمله نهادهای اثرگذار و نقش آفرین در توسعه عدالت اجتماعی بوده و پل ارتباطی مردم با دستگاه ها و مردم با مردم است.
وی بیان کرد: همه همکاران باید آمادگی حضور در عرصه کسب و کارهای مبتنی بر IT و ICT را داشته باشند زیرا رویکرد ارسال مرسولات در دنیا از نامه به بسته و امانت تغییر یافته است و در آینده نیز بیشترین پست ها در حوزه الکترونیک و فناوری خواهد بود.
عضو هیات مدیره شرکت ملی پست ایران همچنین بر کاهش زمان قبول تا توزیع مرسولات پستی در این شرکت تاکید کرد و گفت: این امر از راهبردهای اصلی شرکت به شمار می رود و اقدامات زیرساختی لازم آن در حال تکمیل است.
«زرگوش» افزود: با توجه به ظرفیت موجود در این استان، امکان چندبرابر شدن حجم مرسولات در آذربایجان غربی میسر است و امیدواریم برنامه ریزی هایی در این خصوص صورت گیرد.
مدیرکل پست آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به جابجایی 11.3 میلیون مرسوله پستی در آذربایجان غربی طی سال گذشته بیان کرد: این تعداد رشد 10 درصدی نسبت به سال 1396 داشت.
«مجید فرخی» با ارائه گزارشی از وضعیت استان گفت: با وجود کاهش ترافیک شبکه در سرویس های باجه ای، سرویس های سفارشی، پیشتاز و ویژه استان افزایش چشم گیری داشته و این افزایش با تلاش همه همکاران در بخش های مختلف پستی استان حاصل شده است.
وی ادامه داد: در فروردین امسال نیز حدود 800 هزار مرسوله پستی در آذربایجان غربی جابجا شد که در این حوزه شاهد کاهش 11 درصدی نسبت به فروردین سال گذشته بودیم.
وی افزود: برنامه ریزی اساسی در راستای توسعه سرویس های قراردادی در پست آذربایجان غربی انجام شده تا بتوانیم علاوه بر جلب رضایت مشتریان، زمینه سرعت بخشیدن به خدمات را نیز فراهم کنیم.
مدیرکل پست آذربایجان غربی ادامه داد: برقراری خط مستقیم تهران – ارومیه یکی از اقدامات اساسی در این راستا بود که توانستیم علاوه بر بهبود زمان ورود مرسولات به استان، در ارائه خدمات به روز به شهروندان به ویژه در ارومیه موثر باشیم.
فرخی گفت: ایجاد خط مستقیم پستی ارومیه – مهاباد، انتقال تجهیزات مربوط به ثبت نام کارت ملی هوشمند به دفاتر IT و ICT روستایی، اجرای طرح GNAF و به بار نشستن طرح کد پستی 10 رقمی در همه نقاط آذربایجان غربی از جمله دیگر اقدامات شرکت ملی پست در استان بوده است.
به گزارش ایرنا، سالانه افزون بر 300 میلیون مرسوله پستی در کشور جابجا می شود که بخش قابل توجهی از آنها را مرسولات پستی و خریدهای اینترنتی تشکیل می دهد.
2093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.