مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: ۴۰عنوان برنامه بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در استان برگزار می شود.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام عبدالرحیم سرایی در نشست خبری بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی دربسیج و سپاه که در سالن جلسات سپاه شهدای استان برگزار شد با اشاره به اینکه نشر اندیشه مطهری لازم و واجب است تصریح کرد : دشمن شناسی،روحیه مبارزه وجهادی ،ایستادگی  ومبارزه با جریان مارکسیسم از ویژگی های شهید مطهری بود.
وی باتاکید بر اینکه رسانه ها بدون احساسات وافراط وتفریط سطح آگاهی وبصیرت مردم را بالا ببرند خاطرنشان کرد: بصیرت یعنی انتخاب مصادیق و متغیرات زمان خود، چرا که بصیرت بجای  انباشت دانش به بصیرت نیاز دارد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی اظهار کرد: سپاه خالق لحظات افتخار آمیز و حرکت جهادی بوده و بنای سپاه بر اساس تقوا است.
حجت الاسلام سرایی بااشاره به اینکه تا فرهنگ شهادت وایثار در بین مردم است تهدیدات دشمن اثری ندارد خاطرنشان کرد: مردم در طول ۲۵سال جنگ نرم دشمن را به خوبی شناخته اند و مدافعان حرم حاصل ۲۵سال مقاومت در برابر جنگ نرم واقتصادی دشمن است.
وی ادامه داد: رشادت،شجاعت،ایمان ،انقلابی گری از خصوصیات بارز سپاه بوده که باعث شده در طول چهل سال دربرابر دشمنان ایستادگی کند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.