به گزارش ایرنا، امام جمعه میاندوآب روز شنبه در آیین تشییع این شهید در میاندوآب اظهار داشت: 'رستم رضایی' پس از تحمل 38 سال رنج و مشقت ناشی از مجروحیت های دوران دفاع مقدس به یاران شهید خود و لقاء الله پیوست.
حجت الاسلام حمید حسن زاده افزود: شهیدان راه مقاومت، عزت و آزادگی در برابر جبهه استکبار را به امت اسلامی آموختند و همه باید با الگوگیری از این راه و منش در اعتلای نظام اسلامی بیش از گذشته تلاش کنند.
وی گفت: این قشر فداکار جان خود را برای این نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کردند و وظیفه مسوولان ارج گذاشتن به شان و منزلت آنان است.
وی بیان کرد: جانبازان سال های سال درد های شدید ناشی از جراحت های دوران دفاع مقدس را با افتخار تحمل می کنند و از این رو باید به شجاعت و شهامت آنان درود فرستاد.
به گزارش ایرنا، شهید رستم رضایی متولد پانزدهم مهر 1330 در میاندوآب است که در سوم اردیبهشت 1360 در حین انتقال نیروها به جبهه های جنگ با اتوبوس در محور میاندوآب - مهاباد با حمله عوامل ضد انقلاب قطع نخاع شده و به درجه رفیع جانبازی نایل شده بود.
شهید رضایی پس از 38 سال تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت دوران دفاع مقدس، در سن 58 سالگی در بیمارستان ساسان تهران دیدار حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.
پیکر این شهید والامقام امروز /دوشنبه/ پس از برگزاری آیین تشییع با حضور مسوولان، خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان و مردم ولایتمدار و انقلابی میاندوآب در گلزار شهدای گلشن زهرای این شهرستان به خاک سپرده شد.
میاندوآب در طول هشت سال دفاع مقدس 850 شهید و بیش از 300 نفر جانباز، ایثارگر و آزاده تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است؛ میاندوآب با بیش از 270 هزار نفر جمعیت بزرگترین شهرستان جنوبی آذربایجان غربی به شمار می رود.
9871/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.