سلمان فرضعلی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این رقابت ها با حضور دانشجویان پسر از کشورهای عراق، لنبان، ترکیه و استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در حال برگزاری است، افزود: مسابقات تنیس روی میز با حضور 35 دانشجو در قالب 6 تیم برگزار شد.
وی اظهار داشت: در بخش تیمی رقابت های تنیس روی میز تیم دانشگاه علوم پزشکی ارومیه بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و تیم دانشگاه «آتاتورک ارزروم» ترکیه به مقام سوم رسید.
وی ادامه داد: در بخش انفرادی «دانیال سلامی» از دانشگاه تبریز به مقام دوم رسید و «پیمان نوروزی» از دانشگاه ارومیه سوم شد.
به گزارش ایرنا نخستین دوره مسابقات بین المللی دانشجویی با حضور بیش از 200 ورزشکار، مربی، سرپرست و عوامل اجرایی تا 9 اردیبهشت ماه جاری در سالن ورزشی شهید چمران نازلوی دانشگاه ارومیه در حال پیگیری است.
تیم هایی از دانشگاه های ترکیه شامل آتاتورک ارزروم، تکنیک ارزروم و «یوزونجی ایل» وان و دانشگاه های عراق، لبنان، تبریز و ارومیه در این رقابت ها حضور دارد.
دور رفت مسابقات بین المللی ورزش دانشجویی آبان سال گذشته به میزبانی شهر «وان» ترکیه در چهار رشته فوتسال، والیبال، بدمینتون و تنیس روی میز برگزار شده بود.
3072/7156
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.