حسین نیرویار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دیدار که عصر دیروز /جمعه/ با قضاوت داوران ژاپنی برگزار شد تیم ملی ایران با نتیجه 6 بر یک به برتری رسید؛ دیگر گل های ایران در این دیدار توسط رضا قنبری (۲ گل)، عرفان حسین ایجی زاده و مسعود یوسفی به ثمر رسید.
وی بیان کرد: تیم ملی فوتسال زیر 20 سال ایران جهت شرکت‌ در تورنمنت چهار جانبه با حضور تیم‌های چین تایپه، ژاپن و اندونزی به کشور چین تایپه عازم شده است.
وی با اشاره به اینکه حمید شاندیزی هدایت تیم ملی فوتسال جوانان ایران را بر عهده دارد، افزود: این 2 فوتسالیست ارومیه ای سابقه عضویت در تیم ملی و حضور در رقابت های انتخابی قهرمانی آسیا و المپیک 2018 جوانان را نیز دارند.
دبیر هیات فوتبال آذربایجان غربی گفت: تیم ملی فوتسال زیر 20 سال ایران از هم اکنون خود را برای حضور در مرحله نهایی رقابت های قهرمانی فوتسال زیر 20 سال آسیا که خرداد ماه امسال در تبریز برگزار می شود، آماده می کند.
به گزارش ایرنا بلال اسماعیلی و سالار آقاپور آبان ماه سال گذشته در جریان مسابقات مقدماتی قهرمانی فوتسال جوانان آسیا پنج گل ارزشمند به ثمر رساندند.
این 2 بازیکن در المپیک جوانان 2018 آرژانتین نیز با زدن 6 گل برای تیم ملی کشورمان مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار داشتند.
همچنین محمدرضا آزادی فوتبالیست اهل نقده امسال به همراه تیم ملی فوتبال امید در رقابت های انتخابی المپیک 2020 حضور داشت و سال گذشته نیز در ترکیب تیم ملی زیر 23 سال در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا شرکت کرده بود.
7156/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.