سلمان فرضعلی پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها با حضور دانشجویان پسر از کشورهای عراق، لنبان، ترکیه و استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی برگزار می شود و تیم های دانشگاه «یوزاینجی ییل» وان و «آتاتورک» ارزروم هر دو از کشور ترکیه به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم رقابت های بدمینتون قرار گرفتند.
وی با تاکید بر اینکه رقابت های انفرادی رشته بدمینتون نیز اکنون در حال برگزاری است، اضافه کرد: دانشجویان در رشته های والیبال، تنیس روی میز و فوتسال نیز در حال رقابت هستند.
وی با اشاره به اینکه این رقابت ها با حضور بیش از 200 ورزشکار، مربی، سرپرست و عوامل اجرایی تا 9 اردیبهشت ماه جاری در سالن ورزشی نازلوی دانشگاه ارومیه ادامه می یابد، اظهار داشت: 35 دانشجو نیز در رشته تنیس روی میز و در قالب 6 تیم دیدارهای تیمی و انفرادی خود را ادامه می دهند.
فرضعلی پور افزود: در رشته والیبال نیز 6 تیم حضور دارد که در نخستین روز این دیدارها تیم دانشگاه صلاح الدین عراق سه بر 2 مقابل «آتاتورک ارزروم» به پیروزی رسید و دانشگاه آذرآبادگان ارومیه در سه ست پیاپی دانشگاه «یوزاینجی ایل» وان را شکست داد؛ دیدارهای والیبال امروز /جمعه/ با انجام 2 دیدار دیگر پیگیری می شود.
وی اضافه کرد: در نخستین دیدارهای رشته فوتسال هم تیم دانشگاه صلاح الدین عراق با چهار گل دانشگاه «یوزاینجی ایل» وان را شکست داد و دانشگاه ارومیه در دیداری پرگل و تماشایی با نتیجه 13 بر 2 تیم دانشگاه «آتاتورک ارزروم» را شکست داد.
معاون فنی این مسابقات با اشاره به اینکه دیدارهای فوتسال با حضور چهار تیم در حال برگزاری است، گفت: امروز تیم های دانشگاه «آتاتورک ارزروم» و «صلاح الدین» عراق به ترتیب مقابل «یوزاینجی ایل» وان و دانشگاه ارومیه به میدان می رود.
به گزارش ایرنا دور رفت مسابقات بین المللی ورزش دانشجویی آبان سال گذشته به میزبانی شهر «وان» ترکیه در چهار رشته فوتسال، والیبال، بدمینتون و تنیس روی میز برگزار شده بود.
تیم هایی از دانشگاه های ترکیه شامل آتاتورک ارزروم، تکنیک ارزروم و «یوزونجی ایل» وان، صلاح الدین عراق، بیروت لبنان، دانشگاه تبریز، دانشگاه آذرآبادگان ارومیه، دانشگاه ارومیه و علوم پزشکی ارومیه در این رقابت ها حضور دارد.
3072/7156
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.