به گزارش ایرنا، محمدمهدی شهریاری روز چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی آذربایجان غربی که با حضور نایب رییس مجلس شورای اسلامی در تکاب برگزار شد، افزود: برای اجرای این طرح به طول 148 کیلومتر، یکهزار و 200 میلیارد ریال اعتبار در سفر سال گذشته رییس جمهوری به استان تخصیص یافت که امسال و سال آینده هزینه خواهد شد.
وی با بیان اینکه بهسازی این محور مواصلاتی موجب حل مشکلات جاده ای جنوب آذربایجان غربی می شود، اظهار داشت: برای تسریع در اجرا و تکمیل طرح توسعه و بهسازی این محور علاوه بر اعتبارات سفر رییس جمهوری از اعتبارات استانی نیز تخصیص خواهد یافت.
وی از تصویب 28 هزار میلیارد ریال اعتبار در سفر رییس جمهوری به آذربایجان غربی در سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: همچنین برای توسعه محور میاندوآب - سرچم 700 میلیارد ریال اعتبار تصویب شده است.
استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه سند توسعه تکاب سال گذشته تدوین و به وزارت کشور ارسال شد، گفت: طرح های توسعه و محرومیت زدایی از تکاب بر اساس این سند طراحی و اجرا می شود.
نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: توسعه شهرهای جنوب آذربایجان غربی از جمله تکاب نیازمند توجه و اعتبار ویژه است.
همایون هاشمی افزود: کم توجهی و مسافت طولانی تکاب با مرکز استان از دلایل محرومیت این شهرستان در سال های گذشته به شمار می رود که این محرومیت باید از چهره این منطقه زدوده شود.
وی بیان کرد: سفر استاندار آذربایجان غربی به تکاب بیانگر توجه و همت عالی مجموعه مدیریت اجرایی استان برای رفع محرومیت از این شهرستان است که امیدواریم با تخصیص اعتبار مناسب این امر تکمیل شود.
به گزارش ایرنا، استاندار آذربایجان غربی و نایب رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز /چهارشنبه/ برای حضور در جلسه شورای برنامه ریزی استان با محوریت توسعه تکاب و کلنگ زنی چند طرح عمرانی از جمله محور تکاب - دندی و سالن ورزشی به تکاب سفر کردند.
تکاب از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است.
7514/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.