ایرج شجاعی روز چهارشنبه در جلسه کارگروه مبارزه با مواد مخدر مهاباد افزود: کاهش تدریجی این واحدها که هیچ گونه مجوزی برای فعالیت خود ندارند، جهت سالم سازی جامعه باید در دستور کار واحدهای اجرایی قرار گیرد.
وی با اشاره به باز بودن قلیان سراها تا بامداد اظهار داشت: فعالیت این واحد ها تا نیمه های شب موجب بیشتر شدن بزهکاری های اجتماعی شده که برای جلوگیری از این امر، باید ساعت مشخص فعالیت این واحدها تعیین شود.
وی با بیان اینکه این اماکن محل رفت و آمد بسیاری از معتادان و افراد نابهنجار جامعه است، ادامه داد: با قلیان سراهایی که طبق ضابطه های تعیین شده از طرف اتاق اصناف عمل نکنند، برخورد قاطع می شود.
فرماندار مهاباد بیان کرد: استفاده بهینه از ظرفیت های انجمن های مردم نهاد در جهت پیشگیری از اعتیاد و آموزش جامعه ضروری است.
رییس اداره بهزیستی مهاباد نیز در این جلسه گفت: در یک سال گذشته 70 معتاد متجاهر در 2 مرحله جمع آوری و به کمپ های این شهرستان تحویل داده شده اند.
مهران یوسفی اضافه کرد: در این مدت برای کمپ ها بابت هزینه نگهداری معتادان متجاهر 700 میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته است.
در ادامه این جلسه هر یک از اعضای کارگروه ستاد مبارزه با مواد مخدر به ارایه عملکرد و برنامه های خود برای سال جاری در جهت مبارزه با این پدیده شوم اجتماعی پرداختند.
مهاباد با 241 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و دارای 2 کمپ ماده 15 ترک اعتیاد و یک مرکز ان.آی.سی (گرمخانه) است.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.