به گزارش ایرنا، حسین محمد باقرلو شامگاه روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه جدید ماکو بیان کرد: این کمک ها شامل اقلام نقدی به ارزش 70 میلیون ریال و اقلام غیرنقدی شامل وسایل بهداشتی و غذایی بوده که توسط 2 کامیون به مناطق سیل زده ارسال شده است.
وی در ادامه با اشاره به اقدامات حوزه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سازندگی سپاه ماکو افزود: مساعدت در ساخت 16 مسجد، کمک برای ساخت 11 باب خانه محروم، 6 باب خانه عالم، یک باب پل، حفر چاه آب شرب به تعداد چهار دهنه و ارائه خدمات رایگان پزشکی به چهار هزار و 500 نفر با همکاری شبکه بهداشت درمان از جمله موارد اقدامات دوران فرماندهی خود بر شمرد.
باقرلو اضافه کرد: با برخورد به موقع با معضل قاچاق و عناصر گروهک های ضدانقلاب توانستیم به اعتراف خود اشرار، در سال جاری خسارت های سنگین را بر این گروهک ها تحمیل کنیم.
وی همچنین بر اقدامات صورت گرفته در تقویت حفاظت فیزیکی اماکن سپاه از جمله گردان ها، پایگاه ها و حوزه های مقاومت نیز اشاره کرد.
به گزارش ایرنا، شامگاه سه شنبه /سوم اردیبهشت/ طی آیینی با حضور سردار شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و مسوولان شهرستان، سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت معرفی و از زحمات سرهنگ محمد حسین باقرلو قدردانی شد.
شهرستان ماکو با بیش از 97 هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی قرار دارد و در امتداد مرزهای ایران با ترکیه و جمهوری خود مختار نخجوان واقع است.
7132/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.