امیر یدبیضا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد خودرو، 50 دستگاه از جمله 2 دستگاه اتوبوس در حدفاصل 35 تا 55 کیلومتری محور تکاب - شاهیندژ و در حوالی «اینچه افشار» تا گردنه مایین بلاغ گرفتار شده و قادر به ادامه مسیر نبودند.
وی اظهار داشت: همچنین کولاک شدید شب گذشته 40 خودرو سواری نیز در گردنه سخت گذر مایین بلاغ گرفتار کرد.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب با بیان اینکه راهداران شب گذشته در سه نوبت محور تکاب - شاهیندژ را برف روبی و بازگشایی کردند، ادامه داد: پس از اعلام گرفتار شدن خودروها و مسافران، راهداران ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب و شاهیندژ به محل اعزام شده و به خودروها امداد رسانی کردند.
یدبیضا بیان کرد: خودروهای گرفتار شده در محور تکاب - شاهیندژ پس از بازگشایی و برف روبی جاده توسط راهداران به مسیر خود ادامه دادند و هیچ حادثه جاده ای طی این مدت در این محور روی نداد.
وی با اشاره به فعالیت شبانه روزی راهداران در محورهای مواصلاتی تکاب افزود: با وجود بارش برف جاده های منتهی به این شهرستان باز است و تردد در آنها جریان دارد.
ید بیضا اضافه کرد: با توحه به تداوم بارش برف، رانندگان و مسافران تا پایان وقت امروز/سه شنبه/ برای تردد ایمن در جادهای تکاب از جمله محور تکاب - شاهیندژ و تکاب - دوراهی ایرانخواه باید به طور حتم از زنجیر چرخ استفاده کنند.
وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون راهداران تکابی بیش از یکهزار و 200 دستگاه انواع خودرو گرفتار شده در محورهای مواصلاتی این شهرستان را نجات دادند.
به گزارش ایرنا، بارش برف و سرمای هوا با وجود سپری شدن بیش از یک ماه از فصل بهار همچنان تکاب را فراگرفته و حال و هوای زمستانی به این شهرستان بخشیده است.
تکاب در منطقه ای کوهستانی و سردسیر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و زمستان های طولانی و جاده های سخت گذر و برف گیر دارد.
7514/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.