امیر رضاپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: وی به همراه دیگر اعضای تیم ملی دوچرخه سواری استقامت کشورمان در رده های بزرگسالان، امید و جوانان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا راهی تاشکند شد.
وی با بیان اینکه این رقابت ها جنبه مدال آوری جهت دریافت سهمیه المپیک 2020 را دارد، افزود: در این رقابت ها رسول هاشم کندی(مربی )، محمود پراش( مربی )، رامین مهربانی (سرپرست) و محمود حضوری (مکانسین) این تیم را همراهی خواهند کرد.
رضاپور گفت: در رده بزرگسالان این رقابت ها سعید صفرزاده، بهنام آرین، حمید پورهاشم، مهدی سهرابی حضور دارند که بهنام آرین نماینده ایران در تایم تریل انفرادی است؛ در رده امید هم امیرحسین جمشیدیان و محمد گنج خانلو حضور دارند که جمشیدیان در تایم تریل انفرادی رکاب می‌زند.
به گزارش ایرنا، مسعود خاکی متولد 1381 در میاندوآب یکی از پدیده های رشته دوچرخه سواری کشورمان است که تیرماه سال گذشته موفق شد همراه با کسب مقام قهرمانی، رکورد جوانان کشور در رشته استقامت سه کیلومتر جاده را با ثبت زمان سه دقیقه و 29 ثانیه به میزان 11 ثانیه بهبود ببخشد.
وی همچنین در دومین دوره رقابت های دوچرخه سواری جایزه بزرگ قهرمانی کشور با عنوان جام کاسپین نیز در سال گذشته مقام سوم را کسب کرد.
رقابت های قهرمانی آسیا از سوم تا نهم اردیبهشت سال جاری در ازبکستان برگزار می شود.
9871/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.