لیلا خوش خلق روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در کتابخانه این کانون 12 هزار و 594 جلد کتاب با 2 هزار و 255 عنوان جلد در موضوعات مختلف وجود دارد و 2 هزار و 383 عضو کانون از 34 عنوان فعالیت هنری، فرهنگی و ادبی این مرکز استفاده می کنند.
وی با بیان اینکه سال گذشته 20 نفر از اعضای این کانون در سه جشنواره رضوی، کبوتر کوچک ما و اثر آب در زندگی حائز مقام برتر استانی شدند، اضافه کرد: همچنین 2 نفر از اعضای این کانون دیپلم افتخار هفتمین جشنواره بین المللی دوسالانه هنرهای تجسمی با موضوع «آفرینش» در بخش عکاسی را کسب کردند.
«خوش خلق» عمده ترین فعالیت های کانون را قصه گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، نمایش فیلم، نشریه دیواری، کتابخوانی، نقاشی، سفالگری، معرفی وقایع، معرفی شخصیت، معرفی و بحث و روخوانی کتاب، نوشتن خلاق و دیگر فعالیت های فرهنگی و هنری عنوان کرد.
وی هدف از خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را رشد علایق و استعدادها، توجه به گرایش ها عنوان کرد و گفت: دانش آموزان از سن هفت تا 17 سالگی در کانون عضو و در این راستا به مطالعه و کتابخوانی با شیوه های خلاق تشویق می شوند.
وی بیان کرد: 2 مربی فرهنگی، یک مربی هنری برای نقاشی و سفالگری و یک مربی ادبی در مورد نوشتن خلاق و کارگاه داستان، آموزش اعضای این کانون را بر عهده دارند.
به گزارش ایرنا، ماکو با بیش از 94 هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی واقع است و در داخل محدوده منطقه آزاد قرار دارد.
7132/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.