سردار حبیب شهسواری روز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی که با محوریت رونق تولید با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، افزود: انطباقی که در حوزه علم و صنعت در حوزه دفاعی شکل گرفته است، باید به بخش تولید در حوزه های دیگر نیز منتقل شود.
وی ادامه داد: مشکل اساسی در اقتصاد ما نبود برند مناسب است و به همین علت، محصولات تولید داخل با برندهای خارجی به فروش می رسند.
وی با اشاره به اینکه فرهنگ سازی برای رونق تولید باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: باید فرهنگ سازی را از مدارس و دانش آموزان شروع کنیم.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: اگر فرهنگ سازی در دوران ابتدایی شروع شود، می توان تاثیر قابل توجهی را در جامعه هدف گذاری کرد.
سردار شهسواری با رد برخی گفته ها در خصوص رتبه نخست آذربایجان غربی در بدحجابی بیان کرد: این استان در مقایسه با استان های دیگر عملکرد مناسبی را در حوزه حجاب در جامعه دارد.
وی بیان کرد: البته با توجه به اصول اسلامی، حجاب امروزی با نقطه ایده آل آرمانی تفاوت دارد و باید راهکاری برای کاهش این فاصله اندیشیده شود.
به گزارش ایرنا در پایان این جلسه احکام اعضای شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی با امضای نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اعطا شد.
شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی در سال گذشته 62 جلسه برگزار کرده که این جلسه های 287 مصوبه در سطح استان داشته است.
شهرستان اشنویه با برگزاری یک جلسه جز شهرستانی است که کمترین جلسه را برگزار کرده و شهرستان سردشت با 12 جلسه بیشترین جلسه را در سطح استان داشته است.
در این بین شهرستان ارومیه با برگزاری هشت جلسه رتبه دوم استان را در برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی داشته است.
رهبر معظم انقلاب، امسال را به نام سال رونق تولید نامگذاری فرمودند که برنامه ریزی های لازم در راستای تحقق این شعار طی سال جاری انجام شده است.
9918/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.