فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمین ارتش گفت: با تمام قوا از مرزهای کشور حفاظت می کنیم.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی امیر سرتیپ علی حاجیلو در نشست خبری گرامیداشت 29 فروردین و پاسداشت حماسه آفرینی نیروی زمینی با اشاره به نامگذاری 29 فروردین بنام روز ارتش با بصیرت امام راحل تصریح کرد: در شرایطی که بعد از انقلاب دشمنان در گروههای معاند مختلف با وحدت رویه در صددد انحلال نظام اسلامی بودند بنیان گذار جمهوری اسلامی با نامگذاری 29 فروردین جان دوباره ای به ارتش دادند.

وی با بیان اینکه اثرگذاری ارتش در پیروزی و تثبیت انقلاب و پس از آن در ایجاد امنیت پایدار بی بدیل است اظهار کرد: ارتش، سپاه پاسداران و بسیج به عنوان 3 تدبیر ارزشمند امام راحل تا به امروز نظام و انقلاب را دربرابر همه های و توطئه دشمنان حفظ کردند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمین ارتش خاطر نشان کرد: ارتش پس از پیروزی انقلاب از حالت ماموریت مداری تغییر ماهیت و ساختار داده و به ارتش تکلیف مدار انقلابی و جهادی بدل و در اختیار نظام اسلامی قرارگرفته است.

امیر حاجیلو با تاکید براینکه ارتش به عنوان دژ مستحکم در برابر زیاده خواهی های دشمنان ایستاده است یادآور شد:بخش عمده تثبیت انقلاب پس از پیروزی بر عهده ارتش بود.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمین ارتش بااشاره به اقدام اخیر امریکا و قراردادن سپاه در لیست تروریست ها گفت: آمریکا بی شک از قدرت دفاعی و نظامی سپاه در هراس است و این خشم و تروریست دانستن سپاه نشان از صلابت سپاه در دنیا است.

وی با اشاره به نقش ارتش در کمک رسانی در زمان بحران و بلایای طبیعی افزود: ارتش با تمام تجهیزات در مناطق سیل زده حضور یافته و 50 دستگاه انواع تجهیزات سنگین مهندسی نیز به آن مناطق ارسال شده است.

امیر حاجیلو با اشاره به اینکه رژه سان نیروهای ارتش همزمان با 29 فروردین با نمایش تجهیزات و اقتدار دلاوران حماسه آفرین روز 5 شنبه ساعت 9 صبح در خیابان حسنی ارومیه برگزار می شود خاطر نشان کرد: عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری مسابقات ورزشی و سخنرانی در مدارس و دانشگاهها از دیگر برنامه های گرامیداشت روز ارتش در استان خواهد بود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.