به گزارش ایرنا حجت الاسلام ناصر خدایاری روز سه شنبه در جلسه انجمن های ادبی استان با اشاره به اهمیت توسعه انجمن های ادبی افزود: با راه اندازی انجمن های ادبی و همگرایی آنها حرکتی پایدار صورت می گیرد که در نتیجه آن هنرمندان شاخص به جامعه ادبی معرفی می شود تا توانمندی های ادبی استان را در سطح ملی معرفی کنند.
وی تاکید کرد: افراد فعال حوزه ادبی استان باید شناسایی شده و با آنان در بخش های مختلف همکاری شود.
وی با بیان اینکه این استان دارای شاعران مختلف و به ویژه جوان زیادی است که ظرفیتی برای استان محسوب می شوند، گفت: برای هدایت این ظرفیت ها به چند شکل می توان عمل کرد که یکی از این شیوه ها توجه جدی به انجمن های ادبی است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی اظهار داشت: راه اندازی دبیرخانه انجمن های ادبی استان برای پاسداشت پتانسیل های ادبی در محور توجه قرار گرفت و برای این دبیرخانه نیز تیم و نماینده ای انتخاب شد.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این جلسه گفت: تشکیل دبیرخانه انجمن های ادبی استان باعث می شود فعالیت های ادبی استان شکل رسمی تری پیدا کرده و روز به روز تقویت شود.
رسول بابازاده با بیان اینکه 17 انجمن ادبی در استان فعالیت می کند، افزود: این پتانسیل قوی برای استان به شمار می رود و از این پتانسیل باید برای تقویت شعر و داستان استفاده کرد.
به گزارش ایرنا، در این جلسه «محمد میلانی» مسوول انجمن های ادبی استان به عنوان نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در حوزه شعر و داستان استان معرفی شد.
8135/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.