مدیر آموزش و پرورش ماکو گفت: ۲۷میلیون تومان ارزش کمکهای جمع آوری شده از سوی دانش آموزان و فرهنگیان این شهرستان به سیل زده های کشور است.

اکبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با تاکید بر آمار اسکان مسافرین نوروزی در عید امسال گفت: پنج هزار و ۶۰۰ نفر روز در هفت مدرسه متشکل از ۸۰ اتاق در ۳ درجه مختلف ماکو اسکان یافتند.

وی همچنین با تاکید بر این که اسکان مسافرین فرهنگی در شهرستان ماکو از ۲۸ اسفند تا ۱۳ فروردین ماه بود بیان کرد: بعد از شهرستان های مهاباد و ارومیه شهرستان ماکو مقام سوم اسکان نوروزی را در سطح استان کسب کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ماکو همچنین از جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی دانش‌آموزان و فرهنگیان این شهرستان برای سیل زدگان کشور گفت: بیست و چهار میلیون و ۶۰۰ هزار تومان کمک نقدی از سوی همکاران و دانش آموزان جمع آوری شد.

وی تاکید کرد: بیش از ۳ میلیون تومان کمک های غیرنقدی نیز در این شهرستان جمع‌آوری و به اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی ارسال شد.

باباپور آب معدنی، شوینده های بهداشتی، کتب درسی، کیف، پتو مواد بهداشتی را از جمله اقلام اهدایی یاد کرد و گفت: این کمک و همنوع دوستی از سوی دانش آموزان و همکاران فرهنگی شهرستان مورد استقبال بی نظیر قرار گرفت.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.