مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان غربی گفت: با نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به روستاها، کلیه مناطق روستایی از درآمد پایدار بهره مند شدند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی عارف خدرلو در نشست مشورتی دهیاران قطور افزود: دهیاران باید با خدمات رسانی مناسب به روستانشینان، آبروی نظام و دولت را با چشاندن طعم واقعی خدمات رسانی به مردم حفظ کنند.

 

وی ادامه داد: برنامه دهیاران در خدمت رسانی به مردم به ویژه روستانشینان باید نشأت گرفته از نگاه دولت تدبیر و امید به این مناطق باشد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان غربی با تأکید بر لزوم آشنایی دهیاران با قوانین و ضوابط گفت: دهیاری که خود را با قانون مسلح می کند می تواند خدمات را در مسیر و بستر قانون و عادلانه به منطقه خود ارائه کند.

خدرلو از دهیاران به عنوان مدیران ارشد روستا یاد کرد و افزود: دهیاران باید با خود باوری، از ظرفیت معتمدین در تشکیل مجمع خیرین استفاده کرده و توان خیرین را در رفع مشکلات روستاها به کار گیرند.

به گزارش ایسنا؛ بازدید از اجرای تعریض جاده بین المللی خوی_قطور و مرز رازی ، بازدید از روستای گوگرد و بررسی مسائل و مشکلات این  روستا بخصوص موضوع رانش ، بازدید از روستای رازی و اجرای طرح هادی و دیوار ساحلی روستا، حضور در روستای مخین و بازدید از اجرای طرح هادی و الحاق قسمتی از روستا به داخل محدود ، بازدید از روستای زری:پل تدبیر و امید،بازنگری و اجرای طرح هادی ، بازدید از روستای کفچرین و پل ورودی روستا و همت اهالی در عقب نشینی از دیگر برنامه های مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری به شهرستان خوی بود .

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.