به گزارش ایرنا رضا حسینی عصر روز یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان غربی افزود: قیمت عرضه این محصول پروتئینی تاکنون بسیار مناسب کنترل شده و هدف ما رسیدن به کف قیمت در سطح بازار است.
وی ادامه داد: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان رسیدگی و کنترل قیمت گوشت مرغ و گوشت قرمز در اولویت مسوولان استانی باشد.
وی با اشاره به لزوم نظارت بر چگونگی توزیع نهاده های دامی در بین تولید کنندگان اظهار داشت: راستی آزمایی، اولویت این نظارت ها است تا هر تولیدکننده بر اساس خدماتی که دریافت می کند، در بازار مصرف خدمات عرضه کند و نظارت بر عملکرد آنان نیز از یکم اردیبهشت برهمین اساس صورت می گیرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: توزیع شکر در بین زنبورداران نیز مورد توجه بوده و باید نیاز این قشر در اسرع وقت تامین شود و کمبودی از این نظر وجود نداشته باشد.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار و 670 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی صورت گرفته است.
محمد دهقان ادامه داد: از این میزان 290 مورد تخلف کشف شد که ارزش ریالی این پرونده ها حدود 2 میلیارد و 500 میلیون ریال است.
به گزارش ایرنا در ادامه این جلسه مقرر شد دستگاه‌های اجرایی تا ابتدای اردیبهشت ماه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص تنظیم بازار ماه مبارک رمضان ارائه دهند تا تدابیر لازم سنجیده شود.
9918/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.