به گزارش ایرنا «محمدمهدی شهریاری» روز یکشنبه در حاشیه بازدید خود از بخش «ماژین» دره شهر با همراهی استاندار ایلام، اظهار داشت: در این سفر از نزدیک با مشکلات روستاییان و نیازهای ضروری مردم ساکن در این بخش آشنا شدم.
وی با ابراز تاسف از خسارت وارده به روستاییان، اضافه کرد: اقلام ضروری جمع آوری شده در آذربایجان غربی طی 2 هفته گذشته به این شهرستان ارسال شده است و جمع آوری و ارسال این کمک ها همچنان ادامه می یابد.
استاندار آذربایجان غربی ابراز امیدواری کرد که با اجرای طرح های بازسازی، در سریع ترین زمان ممکن زمینه بازگشت روستاییان به منازل خود فراهم شود.
استاندار ایلام نیز در این بازدید با قدردانی از همراهی استاندار، مسوولان و مردم آذربایجان غربی با سیل زدگان این استان، گفت: این استان علاوه بر نیازهای ضروری، ماشین آلات سنگینی را در اختیار قرار داده که کمک کار ما در اجرای طرح های بازسازی بوده است.
به گزارش ایرنا و بر اساس بخشنامه وزات کشور، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی به عنوان استان های معین برای کمک و ارائه خدمات به سیل زدگان ایلام تعیین شده است و موکب های آذربایجان غربی در زمان حاضر در این استان خدمات عرضه می کند.
استاندار آذربایجان غربی شامگاه گذشته و قبل از سفر به ایلام نیز از ارسال یک دستگاه لودر، یک دستگاه بولدوزر، سه دستگاه کامیون سنگین و یک کامیون حامل مواد غذایی و گوشت به ایلام خبر داده بود.
نخستین محموله کمک های آذربایجان غربی به سیل زدگان ایلام روز سه شنبه /13 فروردین 1398/ شامل سه کامیون چادر، پتو، چند تانکر آب و بسته های غذایی یک ماهه به این مناطق ارسال شد.
3072/8137
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.