به گزارش ایرنا رضا حسینی روز یکشنبه در جلسه بررسی طرح های سرمایه گذاری در آذربایجان غربی، با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال رونق تولید از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: امسال باید علاوه بر انجام وظایف مستمر، در بخش های اقتصادی ابرطرح ها و طرح های کلیدی را اجرایی کنیم.
وی اضافه کرد: احیای واحدهای راکد و نیمه فعال و اجرای طرح های زیربنایی نیمه تمام از دیگر اقداماتی است که باید مورد توجه دستگاه های اجرایی مرتبط باشد.
وی بر بررسی کارشناسی دقیق و تصمیم گیری بر اساس مطالعات کارشناسی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: احیا، تغییر ساختار اجرایی یا تولیدی و جلب سرمایه گذاری سه اولویت اصلی در حوزه رونق تولید در آذربایجان غربی است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: همه دستگاه های اجرایی باید تمام توان خود را در راستای تحقق شعار امسال، ایجاد اشتغال و درآمدزایی و همچنین توسعه منطقه به کار گیرند.
به گزارش ایرنا، در این جلسه حدود 10 طرح دارای مشکل مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم های لازم برای حل مشکلات پیش روی آنها اخذ شد.
احیای واحدهای تولیدی و اجرای طرح های نیمه تمام با پیشرفت قابل توجه از جمله مهمترین برنامه های دولت تدبیر و امید بوده که موجب رونق تولید در بخش های مختلف شده است.
2093/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.