قرنی مصطفی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برگزاری جشنواره شاد و مفرح در تالار وحدت، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و نقد و بررسی در موضوعات مختلف، دیدار با امام جمعه، فرماندار و فرمانده انتظامی و غبارروبی مزار شهدا با حضور جوانان و سازمان‌های مردم نهاد از جمله این برنامه هاست.
وی ادامه داد: در کنار برنامه های فرهنگی نیز برگزاری مسابقات ورزشی و تفریحی همچون پیاده روی خانوادگی و مسابقات ورزشی پیش بینی شده است.
وی با بیان اینکه جوانان قشر عظیمی از جامعه را تشکیل داده و نیروی کار وسیع را شامل می شوند، اضافه کرد: اهمیت دادن به مسایل و مشکلات جوانان باید جزو اولویت های دستگاه ها و نهادهای مربوطه باشد.
رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد توجه به توسعه سازمان های مردم نهاد در اداره ورزش و جوانان مهاباد را یکی از برنامه اولویت دار برشمرد و افزود: در این زمینه تمامی سازمان های مردم نهادی که از این اداره مجوز فعالیت دریافت می کنند، جوانان 15 تا 29 سال را در خود جای داده اند و هم اکنون تعداد 10 سمن در این شهرستان فعالیت دارند.
به گزارش ایرنا، از 26 تا اول اردیبهشت به عنوان هفته جوان و یازدهم شعبان /28 فروردین/ سالروز ولادت حضرت علی اکبر(س) در تقویم ایران روز جوان نامگذاری شده تا جوانان ایشان را سرلوحه و الگویی شایسته در زندگی خود قرار دهند.
شهرستان 237 هزار نفری مهاباد دارای 9 هزار ورزشکار در قالب 43 هیات، 70 باشگاه خصوصی و 20 باشگاه دولتی است.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.