مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: بیش از 11 میلیارد و 900 میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی به سیل زدگان کشور از استان جمع آوری شده است.

عزیز سهندی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تا 23 فروردین سال جاری مبلغ 11 میلیارد و 994 میلیون و417 هزار ریال مجموع کمکهای جمع آوری شده از طریق کمیته امداد و مراکز نیکوکاری  استان به سیل زدگان است تصریح کرد: از این میزان نزدیک به 7 میلیارد ریال نقدی بوده است.

وی میزان کمکهای جمع آوری شده از سوی مراکز نیکوکاری استان را 2 میلیارد و 244 میلیون و 324 هزار ریال عنوان کرد و گفت: 9 میلیارد و 749 میلیون و 93 هزار ریال نیز توسط کمیته امداد استان جمع آوری شده است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی با اشاره به اقلام ارسالی به مناطق سیل زده خاطر نشان کرد: اقلام تا 23 فروردین سال جاری در قالب 14 محموله به ارزش 3 میلیاردو 711 میلیون و 697 هزار ریال ارسال شده و مبلغ 4 میلیارد و 128 میلیون و 235 هزار ریال به صورت نقد واریز شماره حساب اعلامی مرکز گشته است.

سهندی تصریح کرد: مواد غذایی و آب معدنی، فرش، موکت، پتو، یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، کفش و البسه و سایر لوازم ضروری جز اقلام جمع آوری شده به سیل زدگان است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.