رئیس جمعیت هلال احمر سلماس از جمع آوری جمع آوری بیش از 710میلیون ریال کمکهای مردمی نقدی و غیرنقدی این شهرستان برای کمک به سیل زدگان کشور خبر داد.

مهدی رضایی گلعذانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، گفت: مردم خیر و نوعدوست شهرستان سلماس از اول اعلام جمع آوری کمکهای مردمی برای کمک به سیل زدگان استانهای درگیر سیل کشور، همراه و یاور جمعیت هلال احمر بودند و با اهدای کمکهای خود بصورت نقدی و غیرنقدی مرهمی بر دردهای مردم سیل زده کشورمان شدند.

رضایی بیان کرد: تاکنون مردم نوعدوست سلماس بیش از 260میلیون ریال کمکهای نقدی به جمعیت هلال احمر شهرستان برای ارسال به زلزله زدگان تقدیم کرده اند و گفتنی است این مبلغ بغیر از واریز کمکهای واریزی مردم سلماس به حساب های متمرکز هلال احمر می باشد.

وی اظهار کرد: همچنین در این مدت اقلام غیرنقدی شامل پتو، لباس ، برنج، بسته های بهداشتی، اب معدنی، کنسورجات ، روغن مایع و پوشاک بچه به ارزش بیش از 450میلیون ریال توسط مردم عزیز سلماس اهدا شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر سلماس تصریح کرد: این اقلام تا کنون در قالب دو محموله به مناطق سیل زده ارسال شده و محموله سوم نیز طی سه روز آینده ارسال شد.

رضایی با تقدیر از همراهی و پشتیبانی پرشور مردم سلماس از هلال احمر شهرستان برای کمک به سیل زدگان، بیان کرد: پست جمع آوری کمکهای مردمی جمعیت هلال احمر سلماس در مقابل شعبه شهرستان دایر می باشد و شهروندان عزیز می توانند کمکهای خود را جهت ارسال به مناطق سیل زده به این پست تحویل دهند تا در اسرع وقت به مناطق سیل زده ارسال شود.

وی گفت: شماره حساب 99999 جمعیت هلال احمر در تمامی بانک ها نیز پذیرای کمکهای نقدی شهروندان عزیز برای کمک به مناطق سیل زده می باشد.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.