سرهنگ محمدباقرعلایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در طول چهار دهه گذشته سپاه در عرصه های دفاع مقدس، سازندگی، خدمات عمرانی به محرومان و حوادث طبیعی همچون زلزله و سیل همیشه درکنار مردم و پیشتاز ارایه خدمت به کشور و مردم بوده است و خدمت به نظام و مردم را افتخار خود می داند.
وی با اشاره به اقدام رییس جمهوری آمریکا در تروریست خواندن سپاه اظهار داشت: اینکه ترامپ در سالروز تولد امام حسین (ع) و روز پاسدار این اقدام را که برخلاف کلیه قوانین بین المللی است را انجام داد، نشانگر کینه به دل داشتن دشمنان ما از فرهنگ عاشورایی و ارزش های والای اسلامی است.
وی با بی ارزش و بی اثر خواندن اقدام رییس جمهور آمریکا گفت: ترامپ مثل غریقی است که برای نجات خود به هر وسیله ای تمسک می جوید اما قطعا از این اقدام خود نیز سودی نخواهد برد.
وی علت برخوردهای خصمانه آمریکا با سپاه و نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران را مولفه های قدرت جمهوری اسلامی خواند و افزود: رهبری بی نظیر رهبر انقلاب و نظام، روحیه استکبار ستیزی مردم ایران اسلامی، شهادت طلبی مردم، نفوذ منطقه ای ایران اسلامی و قدرت موشکی جمهوری اسلامی از جمله مولفه های قدرت ما هستند که ترامپ به خاطر وحشت از آنها سپاه و 80 میلیون ایرانی را ترویست خوانده است.
فرمانده پاسداران سپاه خوی با اشاره به حمایت های همه جانبه از سپاه در سراسر کشور گفت: مردم ما با مشکلات مختلفی روبرو هستند، برخی اختلاف نظرها در بین جناح های مختلف وجود دارد اما این حمایت ها ثابت کرد که مردم ما باوجود مشکلات همچون همیشه حامی نظام و فرزندان خود هستند و اختلاف نظرها هم اختلافات درون خانوادگی است که در مقابله با دشمن خارجی جای خود را به وحدت و اتحاد می دهند.
وی افزود: با اقدام نابخرانه ترامپ، چهره دشمنان نظام و مردم ایران بیش از پیش عیان و موجب رسوایی آنها شد.
به گزارش ایرنا رییس جمهوری آمریکا روز دوشنبه هفته گذشته (19 فروردین) با انتشار بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان های تروریستی قرار می دهد.
در پی این تصمیم آمریکا، جمهوری اسلامی ایران هم در اقدامی متقابل، دولت آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام را به عنوان گروه های تروریستی شناسایی کرد.
شورای عالی امنیت ملی ایران با صدور بیانیه ای اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران در اقدام متقابل در برابر اقدام غیرقانونی و نابخردانه آمریکا اعلام می‌کند که رژیم ایالات متحده آمریکا را «دولت حامی تروریسم» و «فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام» و تمام نیروهای وابسته به آن را «گروه تروریستی» می‌داند.
8135/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.