به گزارش ایرنا ماموستا محمد واوی روز یکشنبه به مناسبت فرارسیدن ایام شعبانیه در دیدار با فرمانده سپاه سردشت افزود: هر قشری به نوعی خود را وابسته به سپاه می داند زیرا با چنین ظرفیتی فایق آمدن بر مشکلات امکان پذیر است.
وی گفت: با عملکردهای نابخردانه رییس جمهوری آمریکا در خصوص انتقال سفارتخانه این کشور به قدس شریف، به رسمیت شناختن ارتفاعات جولان به نام رژیم صهیونیستی و اقداماتی از این دست، تروریستی خواندن نهاد قانونی و مردمی سپاه دور از انتظار نبود و تنها سبب خشونت و بیزاری بیشتر مردم کشورمان از رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا را باعث شد.
وی اظهار داشت: سپاهیان قهرمان ما به شایستگی تمام در مقابل دشمنان ملت، جان‌فشانی کردند و ملت ایران را در جایگاه ممتاز منطقه‌ای و جهانی قرار دادند.
ماموستا واوی اضافه کرد: در فتنه 88 و 96، سپاه پاسداران در کنار مردم بود و توانست نقشه شوم فتنه‌گران داخلی و خارجی را متلاشی کند و در مساله عبور ایران از تحریم‌ها و تکمیل پروژه‌های نفتی نیز سپاه نقش اساسی ایفا کرده است.
وی با بیان اینکه دشمن توان مشاهده موفقیت های اقتصادی و اجتماعی کشور را ندارد، گفت: حضور سپاه در تمامی عرصه های پیشرفت قوت قلبی برای ملت ایران است به همین خاطر دشمن توان دیدن موفقیت های اقتصادی و اجتماعی کشور ما را ندارد.
فرمانده سپاه سردشت هم در این دیدار روحانیون را یکی از ظرفیت های مهم کشور خواند و گفت: نظام جمهوری اسلامی به واسطه جانفشانی هزاران نفر از بهترین مردان و زنان این کشور حاصل شده است.
سردار موسی مرادی تاکید کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و رونق تولید که شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری است به عنوان یکی از مهمترین برنامه های سپاه است که در سال جاری برای آنها تصمیمات خوبی گرفته شده است.
به گزارش ایرنا رییس جمهوری آمریکا روز دوشنبه (19 فروردین) با انتشار بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان های تروریستی قرار می دهد.
جمهوری اسلامی ایران هم در اقدامی متقابل، دولت آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به «سنتکام» را به عنوان گروه تروریستی شناسایی کرد.
شورای عالی امنیت ملی ایران با صدور بیانیه ای اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران در اقدام متقابل در برابر اقدام غیرقانونی و نابخردانه آمریکا اعلام می‌کند که رژیم ایالات متحده آمریکا را «دولت حامی تروریسم» و «فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام» و تمام نیروهای وابسته به آن را «گروه تروریستی» می‌داند.
7562/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.