به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه با احمقانه دانستن این اقدام آمریکا، بیان کرد: این بی تدبیری آمریکا به امید خدا روند نابودی این دولت ظالم را تسریع می کند.
وی با اشاره به اعتراف ترامپ مبنی بر تشکیل داعش توسط اوباما و کیلینتون، اظهار داشت: آمریکا بیش از هفت تریلیون دلار برای ناامن کردن منطقه و ایجاد داعش هزینه کرد که چیزی جز رسوایی برای شیطان بزرگ در پی نداشت.
حجت الاسلام قریشی ادامه داد: برای اولین بار این سپاه بود که برای مبارزه با تروریست های داعش و دست نشانده های شیطان بزرگ آماده شد و لباس شهادت را بر تن کرد.
وی همچنین با تاکید بر اینکه رویکرد آمریکا علیه سپاه پاسداران سبب ایجاد اتحاد و همدلی در کشور شد، گفت: اینکه نمایندگان مجلس لباس نیروهای سپاه را بر تن کردند، نشانه ای از وجود اتحاد در نظام اسلامی برای مبارزه با ظالمان است.
وی همچنین از حمایت تمام قد امیران ارتش از نیروهای سپاه پاسداران قدردانی کرد و با غیر قابل اعتماد دانستن اروپایی ها، بیان کرد: در خطبه های هفته پیش نیز اشاره کرده ام که نباید ظاهر فریبنده غربی را خورد.
وی با اشاره به شخصیت رهبر معظم‌ انقلاب و جایگاه وی در جهان، اظهار داشت: به طور یقین اعلام می کنیم که چنین شخصیتی در بین رهبران جهان وجود ندارد که بتواند هم مسائل خارجی را مدیریت کند و هم به موضوعات داخلی کشور به نحو عالی مسلط باشد.
وی افزود: آیات قرآنی در شخصیت رهبری رسوخ کرده است و همه باید تابع چنین شخصیتی باشند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به بارش های اخیر در کشور، گفت: سال 1384 رهبر معظم انقلاب راهکارهای پیشگیری و آمادگی در برابر بلاهای آب و هوایی را ابلاغ کردند که اگر به آن عمل می شد، شاهد خسارت های این چنینی نبودیم.
وی با بیان اینکه امسال شاهد رونق کشاورزی خواهیم بود، اضافه کرد: امروز کشور بیش از پیش نیازمند مدیریت جهادی برای توسعه کشور است‌.
حجت الاسلام قریشی در پایان با اشاره به ذخیره سازی بیش از 100 تن سیب در سردخانه های آذربایجان غربی، گفت: امید است دولت تدابیر مناسبی برای فروش این محصولات و متعادل شدن بازار در پیش بگیرد.
به گزارش ایرنا آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ارومیه با حضور پرشور مردم و مسوولان در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد و نمازگزاران پس از اقامه نماز در حمایت از سپاه در حالی که پلاکاردهایی با مضمون «سپاه رکن رکین دفاع از انقلاب است» و «نقشه ترامپ و شیاطین علیه سپاه و انقلاب به جایی نمی رسد» در دست داشتند به راهپیمایی پرداختند.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة»، «رهبر اگر فرمان دهد جان را فدایش می‌کنیم، جان را فدای نهضت پر افتخارش می‌کنیم»، «ترامپ جنایت می‌کند، سعود حمایت می‌کند» و «ای رهبر آزاد آماده‌ایم آماده» سردادند.
3072/3214
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.