منصور صداقت روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این محموله شامل 300 دستگاه چادر مخصوص و یکهزار تخته پتو است که در قالب سه کامیون امروز از این شهرستان ارسال شد.
وی مقصد این کمک ها را استان خوزستان اعلام کرد و گفت: این محموله به هلال احمر اهواز تحویل داده خواهد شد تا با توجه به نیازهای منطقه بین سیل زدگان توزیع شود.
«صداقت» با بیان اینکه در مراحل بعدی کمک های مردمی نیز به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد، اضافه کرد: هم اکنون چهار پایگاه در میدان ملاجامی، شهرداری (جمهوری اسلامی)، چهار راه آزادی و میدان استقلال مهاباد فعال است که در 2 نوبت صبح و عصر آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی مردم خیّر و نیکوکار این شهرستان هستند.
وی اضافه کرد: شهروندان می توانند کمک های نقدی خود را علاوه بر اهدای نقدی در این پایگاه ها، با استفاده از سامانه 112#780* از طریق گوشی تلفن همراه، شماره حساب 99999 یا شماره کارت 6104337999999996 به حساب جمعیت هلال احمر نیز واریز کنند.
رییس هلال احمر مهاباد از اعضای انجمن های مردم نهاد این شهرستان نیز خواست تا داوطلبان این جمعیت را در عملیات جمع آوری، بسته بندی و ارسال کمک ها به مناطق سیل زده همراهی کنند.
به گزارش ایرنا، روز گذشته نیز یک محموله از کمک های مردمی به ارزش یک میلیارد ریال توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد به سیل زدگان استان لرستان و مناطق معلولان و پلدختر ارسال شد.
بارش شدید باران در روزهای 28 و 29 اسفند 1397 در شرق استان گلستان و استان های جنوب غربی کشور از جمله لرستان و خوزستان در هفته های اخیر باعث بروز سیل و وارد کردن خسارت زیادی به ساکنان این مناطق شد.
9903/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.