فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماموریت صیانت از دستاودهای انقلاب اسلامی را بر عهده دارند. 
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، سردار حبیب شهسواری در مراسم گرامیداشت روز پاسدار که در محل حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه نامگذاری روز ولادت امام حسین(ع) را به نام روز پاسدار مایه افتخار و مباهات و مدال افتخاری بر سینه پاسداران غیور کشور دانست.
وی گفت: از این رو ما پاسداران مفتخریم که سرباز و پاسدار ولایت هستیم و خداوند متعال را نیز به این نام نشان که بر ما نهاده شاکر و سپاسگذاریم و از پروردگار متعال می طلبیم که با این نام و این نشان ما را در دنیا عاقبت بخیر و در آخرت نیز سرباز ائمه اطهار قرار دهد.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به رفتار وقیاحنه آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست نیرو‌های تروریستی نیز افزود: مکتب حسینی نمی تواند هم حسینی باشد و هم یزیدی و امروز که یزید زمان نام تروریست را که برازنده خود است بر ما نهاده عمق غضب، خشم ، کینه و رزالت هایی که شایسته خود می باشد را نشان می دهد چرا که هیچ وقت حسینی بودن و یزیدی بودن در کنار هم نمی گنجد.
سردار شهسواری اظهار کرد: اما این را بدانند که از نظر جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران هر نیروی مستقر آمریکایی و دولت آمریکا در هر پایگاهی در منطقه غرب آسیا ، مقرر تروریست محسوب می شود و اقدام متناسب با تروریستها نیز با آنها انجام خواهد شد.
وی در بخش دیگر سخنان خود به مصیبت تاثرانگیز وارده بر جمعی از هموطنان‌ مان در حادثه سیل اخیر نیز اشاره کرد و گفت: این اتفاق سیل ناشی از بی مبالاتی و غفلت و سهل انگاری مسولان امر در نرسیدن به لایروبی رودخانه ها بود و اینکه زمینه مقابله با این اتفاقات را نداشتند که در نهایت موجب گردید که این رحمت الهی متاسفانه به سختی مردم منجر شود.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: با این حال از همان روزهای اولیه بعد از وقوع سیل در استان گلستان آذربایجان غربی با بسیج تمام امکانات کمک رسانی به مردم سیل زده استانهای در گیر را شروع کرد و با اعزام نیروهای کمکی و راه اندازی آشپزخانه و نانوایی در مناطق سیل زده معمولان روزانه به ۳ هزار نفر صبحانه نهار گرم و شام می دهد که پیش بینی می شود این رقم به روزانه ۵۰۰۰ عدد غذا افزایش یابد.
سردار شهسواری در پایان خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماموریت صیانت از دستاودهای انقلاب اسلامی را بر عهده دارند و هر کجا که نیاز باشد آماده خدمتگزاری به این مردم با عزت و غیرت هستند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.