باقر بهرامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هوشیاری 2 مصدوم منتقل شده به بیمارستان عارفیان ارومیه تثبیت شده است و پزشکان در حال بررسی تخصصی تر وضعیت آنان هستند.
وی اضافه کرد: امکان انتقال 6 مصدوم دیگر به جا مانده در منطقه نیز با وجود اعزام تیم های امدادی و اورژانس به علت کولاک وجود ندارد و به محض بهبود اوضاع، عملیات انتقال انجام می گیرد.
وی با تاکید بر اینکه وضع جسمانی این مصدومان نیز وخیم نیست و مردم نباید در این خصوص نگران باشند، ادامه داد: برای کمک به مصدومان این حادثه، یک دستگاه بالگرد و پنج دستگاه آمبولانس با همه امکانات به محل سقوط بالگرد اعزام شده است.
به گزارش ایرنا، در حادثه سقوط بالگرد هواناجا که ساعت 11:40 امروز /چهارشنبه/ در ارومیه روی داد، یک نفر به شهادت رسید و هشت نفر دیگر زخمی شدند؛ شهید این حادثه کاپیتان «علی شهسواری» نام دارد و کمک خلبان بالگرد بوده است.
منطقه دالامپر در دهستان مرگور ارومیه قرار دارد و مرگور نیز در جنوب غربی این شهرستان واقع است؛ کوه دالامپر با ارتفاع حدود سه هزار و۵۰۰ متر در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی ارومیه و در مرز سه کشور ایران، عراق و ترکیه قرار دارد.
8137/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.