اردلان محمدپور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با تداوم ناپایداری هوا در آذربایجان غربی، هوا در برخی مناطق استان همچنان سرد است به طوری که در شبانه روز گذشته حداقل دمای هوا در چالدران به صفر رسید.
وی افزود: در شبانه روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای هوای 23 درجه سانتی گراد گرمترین نقطه استان بود و بیشترین بارش استان در خوی 3.3 میلی متر ثبت شده است.
وی اضافه کرد: در همین مدت دمای هوای ارومیه بین چهار و 19 درجه سانتی گراد و مهاباد نیز بین هفت و 18 درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان بود.
محمدپور در خصوص پیش بینی هوای استان نیز گفت: با عبور امواج ناپایدار از منطقه افزایش ابر، رگباران باران همراه با رعد و برق و بارش تگرگ در برخی مناطق استان پیش بینی می شود که این شرایط تا پایان هفته تداوم داشته باشد.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی از استان های شمال غربی کشور بوده که در منطقه ای کوهستانی واقع شده و میانگین بارندگی سالانه در این استان در حدود 340 میلی متر است.
آب و هوای آذربایجان غربی سرد و کوهستانی بوده و بارش ها در این استان از آبان ماه شروع شده است و تا اوایل خرداد هر سال ادامه خواهد داشت.
3020/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.