عزیز سهندی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر این پایگاه ها، سامانه مبتنی بر تلفن همراه #99*8877* برای دریافت کمک های مردمی به سیل زدگان راه اندازی شده است.
وی اضافه کرد: علاوه بر این سامانه، مردم نیکوکار آذربایجان غربی می ‌توانند برای سهولت در پرداخت کمک‌های نقدی از طریق واریز مبلغ خود به شماره حساب 3333 یا شماره کارت 6037997950030339 نزد بانک ملی اقدام کنند.
وی اظهار داشت: مردم نیکوکار استان برای کمک به سیل ‌زدگان در نقاط مختلف کشور تا امروز هفت میلیارد ریال در اختیار این نهاد قرار داده اند.
وی، اقلام بهداشتی، فرش، موکت، پتو، یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، کفش و البسه، کنسروجات و آب معدنی را از نیازهای اساسی سیل زدگان کشور عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، سه شنبه /13 فروردین/ اولین محموله کمک های امدادی آذربایجان غربی توسط سه دستگاه کامیون شامل چادر، پتو، چند تانکر آب و بسته های غذایی یک ماهه بارگیری و به ایلام ارسال شد.
همچنین محموله کمک های مردمی این استان شامل سه کامیون 10 چرخ به ارزش یک میلیارد و 570 میلیون ریال بامداد روز /پنجشنبه 15 فروردین/ به مناطق سیل زده لرستان ارسال شد.
محموله پنج تنی گوشت نیز روز /پنجشنبه 15 فروردین/ با همکاری قرارگاه حمزه سید الشهدا (س) و استانداری آذربایجان غربی به مناطق سیل زده ارسال شد.
اقلیت های دینی استان نیز روز /جمعه 16 فروردین/ یک کامیون شامل اقلام مختلف خوراکی و پتو، مواد بهداشتی، پوشک بچه، نوار بهداشتی، انواع مایع شوینده ظروف و لباس، انواع شامپو، دستمال کاغذی و 200 جفت کفش بچگانه مورد نیاز سیل زدگان را به این مناطق ارسال کردند.
همچنین روز /جمعه 16 فروردین/ نیز با دستور استاندار آذربایجان غربی 6 دستگاه کمپرسی 10 چرخ، یک دستگاه کمپرسی 6 چرخ، یک دستگاه لودر و یک دستگاه کشنده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با هدف آواربرداری و بازسازی مناطق سیل زده به این مناطق فرستاده شد.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.