مشاور امور بانوان فرمانداری ارومیه گفت:  بیش از۵۰۰ میلیون تومان کمک نقدی مردم ارومیه به هموطنان سیل زده جمع آوری شده است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی سمیه ملازاده در مراسم جشن گلریزان که به مناسبت کمک به هموطنان سیل زده در سالن اداره برق ارومیه برگزارشد افزود: تا۱۶فروردین مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان توسط مردم ارومیه به مناطق سیل زده کشور جمع آوری شده است.
ملازاده بااشاره به اینکه این گلریزان باهمت فرمانداری و پویش انسانیت ۴برگزار می شود تصریح کرد: تاکنون ۳محموله از کمک های غیری نقدی مردم ارومیه که شامل لوازم بهداشتی بانوان ،کودکان، شیرخشک و پتو بوده به استان گلستان ارسال و یک محموله نیز به استان لرستان ارسال شده است.
مشاور امور بانوان فرمانداری ارومیه خاطرنشان کرد: پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی برای سیل زدگان کشور از ۴فروردین شروع به کار کرده و تا زمانی که احساس نیاز باشد کمک رسانی و جمع آوری این کمک ها ادامه خواهد داشت.
وی اظهار کرد: پویش انسانیت ۴و جشن گلریزان باهدف جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی همشهریان برای هموطنان سیل زده کشور  برگزار شده است.
وی ادامه داد: در سری اول گلریزان که در ارومیه برگزار شد محصولات بهداشتی بانوان و کودکان جمع آوری شد و درسری دوم جشن گلریزان شیشه شیر،شیر خشک ،کنسرو والبسه که نیاز اساسی است جمع آوری می شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.