باقر بهرامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در طرح نوروزی سال گذشته، تعداد ماموریت های تصادف جاده ای و شهری در آذربایجان غربی 892 مورد بود که امسال 116 مورد کمتر شد.
وی از کاهش 25 درصد ماموریت های مربوط به تصادف شهری طی این مدت در آذربایجان غربی خبر داد و بیان کرد: البته میزان ماموریت های مربوط به تصادف جاده ای در این مدت سه درصد بیشتر از سال گذشته بود.
وی اضافه کرد: در این مدت، یکهزار و هفت نفر در تصادف های جاده ای و شهری آذربایجان غربی مصدوم شدند که از این میزان 860 نفر را به مراکز درمانی استان اعزام کردیم.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: تعداد مصدومان 11 درصد و تعداد مصدومان اعزامی به بیمارستان نیز 15 درصد طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته کمتر شده است.
بهرامی کل ماموریت های اورژانس آذربایجان غربی در ایام نوروز امسال را چهار هزار و 27 مورد اعلام کرد و گفت: از این میزان سه هزار و 249 مورد شامل حدود 81 درصد مربوط به حوادث غیرترافیکی بود و فقط 19 درصد را تصادفات تشکیل می داد.
به گزارش ایرنا، در طرح نوروزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی طی سال جاری 82 پایگاه اورژانس در جاده ها و شهرهای این استان فعال بود؛ این طرح از 25 اسفند سال 1397 آغاز شد و تا 16 فروردین سال جاری ادامه داشت.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.