اسماعیل فرحناک روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان مواد غذایی در قالب اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار و طرح سلامت نوروزی از 25 اسفندماه سال گذشته تاکنون از مراکز توزیع مواد خوراکی جمع آوری شده بود.
وی ادامه داد: این مواد شامل انواع مواد خوراکی از جمله میوه، گوشت مرغ، فرآورده های لبنی، پروتیینی و تنقلات و انواع نوشیدنی بوده که به علت تقلبی بودن، رعایت نکردن شرایط نگهداری، سپری شدن تاریخ مصرف و نداشتن مجوزهای بهداشتی امحا شده است.
وی با تاکید بر انجام بازدید از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی بیان کرد: در طرح سلامت نوروزی امسال یکهزار و 290 مورد بازرسی از اماکن عرضه مواد غذایی و نحوه ارایه خدمات توسط ماموران شبکه بهداشت محیط انجام گرفت.
وی از عموم مردم و همشهریان خواست که مایحتاج غذایی خود را از مراکز معتبر و فروشگاه‌ های دارای محصولات با مشخصات بهداشتی کامل از قبیل پروانه ساخت، مواد تشکیل دهنده، تاریخ تولید و انقضا و آدرس محل تولید خریداری کنند.
به گزارش ایرنا، طرح سلامت نوروزی با همکاری شبکه بهداشت و درمان و ادارات اتاق اصناف، نظارت بر اماکن عمومی، صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، دامپزشکی، از 25 اسفند آغاز شده و تا 20 فروردین 1398 دارد.
شاهین دژ با 91 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.