رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ماکو گفت: ایام تعطیلات نوروزی ۱۵ هزار و ۶۰۰ نفر از کاخ موزه سردار ماکو بازدید کرده‌اند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان‌غربی، علی خورابلو در جمع خبرنگاران با اشاره به تعداد بازدیدکنندگان از کاخ موزه سردار ماکو اظهار کرد: از ۲۹ اسفند ماه ۹۷ تا ۱۵ فروردین ماه ۹۸ در حدود ۱۵ هزار و ۶۰۰ نفر از این کاخ دیدن کرده‌اند که ۴۰ نفر از آنها را مسافران خارجی تشکیل می‌داده‌اند.

وی با بیان اینکه در این مدت دو هزار و ۷۶۰ گردشگر قلعه قابان را برای بازدید انتخاب کرده‌اند، افزود: همچنین در ایام نوروز گوردخمه فرهاد دامی سنگر یک هزار و ۷۶۵ نفر بازدیدکننده داشت.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ماکو تعداد گردشگران از بنای تاریخی کلاه فرهنگی این شهرستان را یک هزار و ۹۵۰ نفر برشمرد و ادامه داد: نمایشگاه مردم‌شناسی مستوفی در محل خانه حسن خان اداره میراث فرهنگی ماکو نیز یک هزار و ۳۰۰ بازدیدکننده داشت.

وی با اشاره به برگزاری نوروزگاه در حمام پورناک پلدشت و استقبال مردم از این نوروزگاه عنوان کرد: حمام قاجاری پورناک امسال میزبان یک هزار و ۲۵۰ مسافر از کل کشور بود و استقبال از این برنامه نیز با حضور خوب مردم همراه شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.