محمد طاهر صمدیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات از امروز /16 فروردین/ به مدت سه روز در محل آکادمی امیر احتشام زاده در مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال برگزاری است.
وی با بیان اینکه در مرحله مقدماتی این رقابت ها 10 تنیسور برتر کشور حضور دارند، بیان کرد: قلی زاده در 2 روز نخست این مسابقات با انجام 9 دیدار به مصاف حریفان خود می رود.
وی ادامه داد: پس از پایان مرحله نخست نفرات شرکت کننده بعدازظهر /شنبه 17 فروردین/ استراحت دارند و مرحله دوم روز یکشنبه /18 فروردین/ در سه دور و به صورت صبح و بعدازظهر برگزار می شود.
رییس هیات تنیس روی میز آذربایجان غربی گفت: سال گذشته با درخشش تنیسورهای رده سنی پایه استان در رقابت های کشوری 6 ورزشکار نونهال و نوجوان از این استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
صمدیان افزود: «محسن رضاقلی زاده، مبین علی پور و عرفان فاخری در بخش پسران و الینا رحیمی 14 ساله و پریا خضر و ال ای ابراهیم پور» در بخش دختران دعوت شدگان به اردوی تیم ملی هستند.
به گزارش ایرنا بر اساس اعلام فدراسیون، مسابقات انتخابی نوجوانان پسر کشور به صورت سه گیم از پنج گیم برگزار می شود و نفر اول مجموع امتیازات پایه و مرحله نخست به عضویت تیم ملی نوجوان در می آید.
نفرات دوم تا هفتم مجموع امتیازات پایه و مرحله نخست انتخابی به مرحله دوم راه می یابند.
7156/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.