رضا حسینی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این محموله آماده سازی شده است و روز دوشنبه هفته آینده به این استان ارسال می شود تا در پخت غذا برای سیل زدگان مورد استفاده قرار گیرد.
وی بیان کرد: روز گذشته / پنجشنبه 15 فروردین/ پنج تُن گوشت برای کمک به تهیه غذای آسیب دیدگان سیل به این استان ارسال شده است و این کمک ها همچنان تداوم دارد.
به گزارش ایرنا سه شنبه /13 فروردین/ اولین محموله کمک های امدادی استان توسط سه دستگاه کامیون شامل چادر، پتو، چند تانکر آب و بسته های غذایی یک ماهه بارگیری و به ایلام ارسال شد.
همچنین محموله کمک های مردمی این استان شامل سه کامیون 10 چرخ به ارزش یک میلیارد و 570 میلیون ریال بامداد امروز /پنجشنبه 15 فروردین/ به مناطق سیل زده لرستان ارسال شد.
مجموله پنج تنی گوشت نیز روز /پنجشنبه 15 فروردین/ با همکاری قرارگاه حمزه سید الشهدا (س) و استانداری آذربایجان غربی به مناطق سیل زده ارسال شد.
اقلیتهای دینی استان نیز روز /جمعه 16 فروردین/ یک کامیون شامل اقلام مختلف خوراکی و پتو، مواد بهداشتی، پوشک بچه، نوار بهداشتی، انواع مایع شوینده ظروف و لباس، انواع شامپو، دستمال کاغذی و 200 جفت کفش بچگانه مورد نیاز سیل زدگان را به این مناطق ارسال کردند.
دوشنبه 12 فروردین به علت بارندگی شدید، رودخانه خرم رود و رودخانه های شهرستان های دلفان، کوهدشت، سلسله، پلدختر، معمولان، بروجرد و چگنی در لرستان طغیان و سد مروک دورود سرریز کرد؛ جاری شدن سیلاب خسارت های فراوانی به بخش های زیربنایی، کشاورزی، مسکونی و دیگر حوزه های استان لرستان وارد کرده است.
7125/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.