جلیل جباری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان غربی از 28 اسفند پارسال آغاز به کار کرده است، اظهار داشت: هم اکنون 93 مهمانپذیر با بیش از پنج هزار و 500 تخت در آذربایجان‌غربی وجود دارد و در کنار آنها تمام هتل ها و واحدهای بوم گردی استان آماده پذیرش میهمانان نورزی است.
وی گفت: با اعلام آمادگی همه ارگان ها و بسیج همه امکانات برای استقبال از مسافران نوروزی آذربایجان غربی به استقبال میهمانان نوروزی رفت و این آمادگی تا پایان سفرها ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه تا سوم فروردین ماه میزان اقامت در مراکز اقامتی سطح استان افزایش 40 درصدی را داشته است، افزود: به دلیل وجود هوای نامساعد در مجموع تعداد اقامت در روزهای اخیر در مراکز اقامتی استان کاهش یافت، اما آمار اقامت در هتل ها و مهمانپذیرهای استان تا 11 فرودین ماه افزایش 12 درصدی را نشان می دهد.
وی ادامه داد: مجموع بازدید از جاذبه های گردشگری استان نیز امسال بیش از 450 هزار نفر بود که در صوت مساعد بودن شرایط جوی می توانست افزایش نیز داشته باشد.
به گزارش ایرنا دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان یک ماه پیش از فرا رسیدن نوروز به ریاست استاندار آذربایجان غربی و معاون امور عمرانی وی تشکیل شد و کمیته های ده گانه برای استقبال از نوروز تشکیل شد.
در طی ایام تعطیلات نوروزی این کمیته ها فعالیت چشمگیری داشتند تا استان بتواند میزبان خوبی برای گردشگران و مسافران باشد.
7125/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.