رضا حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه استانداری در کنار سایر نهادها آماده ارسال کمک های مردمی به این مناطق است، افزود: محموله ارسالی سپاه به مدیریت قرارگاه حمزه (س) به این مناطق ارسال شده است و این کمک ها ادامه دارد.
وی اظهار داشت: مردم نوع ‌دوست و مهربان آذربایجان غربی که در همه حال در کنار مردم نقاط مختلف ایران بوده اند، این بار نیز به ‌مانند کمک به سیل زدگان گلستان آماده هر نوع یاری برای کاهش دردهای آسیب‌دیدگان سیل لرستان هستند.
به گزارش ایرنا سه شنبه /13 فروردین/ اولین محموله کمک های امدادی استان توسط سه دستگاه کامیون شامل چادر، پتو، چند تانکر آب و بسته های غذایی یک ماهه بارگیری و به ایلام ارسال شد.
همچنین محموله کمک های مردمی این استان شامل سه کامیون 10 چرخ به ارزش یک میلیارد و 570 میلیون ریال بامداد امروز /پنجشنبه 15 فروردین/ به مناطق سیل زده لرستان ارسال شد.
دوشنبه 12 فروردین به علت بارندگی شدید، رودخانه خرم رود و رودخانه های شهرستان های دلفان، کوهدشت، سلسله، پلدختر، معمولان، بروجرد و چگنی در لرستان طغیان و سد مروک دورود سرریز کرد؛ جاری شدن سیلاب خسارت های فراوانی به بخش های زیربنایی، کشاورزی، مسکونی و دیگر حوزه های استان لرستان وارد کرده است.
7125/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.