ارسلان شکری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه سه هزار و 500 دستگاه انواع وسایل نقلیه مسافربری در آذربایجان غربی فعالیت می کند، افزود: از این تعداد بیش از 600 دستگاه اتوبوس مسافری بوده و 80 درصد اتوبوس های استان را ناوگان ویژه و VIP تشکیل می دهد.
وی با اشاره به ساعات ترافیک خودروها بیان کرد: ساعات 17 تا 19 بیشترین میزان تردد نوروزی در جاده های آذربایجان غربی ثبت شده است.
وی اضافه کرد: از ابتدای طرح نوروزی که از 25 اسفند شروع شده تاکنون بیش از هفت میلیون تردد در جاده های استای به ثبت رسیده است.
وی ادامه داد: در این مدت محورهای ارومیه به سلماس، ارومیه به مهاباد و ارومیه به سرو بیشترین میزان ترددها را به خود اختصاص داده است.
شکری گفت: در مبادی ورودی و خروجی آذربایجان غربی نیز در این مدت افزون بر یک میلیون و 500 هزار تردد ثبت شده که ملکان به میاندوآب، سقز به بوکان و تبریز به ارومیه بیشترین سهم را دارد.
وی با بیان اینکه اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر یکی از امن ترین وسیله های سفرهای زمینی به شمار می رود، اضافه کرد: تیم های نظارتی به صورت مستمر در پایانه های مسافربری عملکرد مدیران فنی و همچنین وضعیت ایمنی ناوگان را عهده دار هستند تا سفرهای ایمنی برای مسافران بویژه در ایام نوروز فراهم شود.
به گزارش ایرنا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای یکی از اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان غربی بوده که دبیرخانه این ستاد در میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در ارومیه مستقر است و ریاست این ستاد را نیز استاندار بر عهده دارد و مدیرکل میراث فرهنگی نیز دبیر این ستاد محسوب می شود.
7125/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.